środa, 6 sierpnia 2014

Dziś chciałabym przedstawić Wam moją opinię na temat
aktywnego #serum na porost włosów#
#Babuszki Agafii.




Serum ziołowe na #porost włosów# zawiera siedem ziół, które mają działanie pobudzające:
- #prawoślaz lekarski;
- #trawa cytrynowa;
- #żeń-szeń;
- #melisa;
- #korzeń łopianu;
- pokrzywy;
- #owoce brzozy
oraz składniki aktywne:
- #kwas pantotenowy (prowitamina B5 pobudzająca regenerację skóry);
- #wyciąg z drożdży piwnych (sprawia, że włosy są odżywione);
- #wyciąg z papryczek chilli (pobudza krążenie oraz sprawiają, że substancje odżywcze są dostarczone do korzeni włosów);
- klimbazol.

Serum należy stosować na czystą skórę głowy, pozostawiając je do całkowitego wchłonięcia. Nie należy spłukiwać. Serum powinno się stosować 2-3 razy w tygodniu przez ok. 2-3 miesięcy.

Pojemność : 150 ml / cena: 16zł + koszt przesyłki ok. 9zł

Moja opinia na temat produktu:
Pierwszą rzeczą, która zwróciła moją uwagę był zapach i kolor produktu. Zapach zarówno mi jak i mojemu partnerowi przypominał mleczko do czyszczenia zabrudzonych powierzchni Cif. Kolor to pomarańczowo - czerwona ciecz.
Co zauważyłam stosując serum? na pewno bardzo wygodne opakowanie. Atomizer nie zacinał się.  Serum nie wywoływało żadnych podrażnień skalpu, jednak podczas stosowania odczuwałam delikatne mrowienie. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam wiele baby hair. Serum raczej nie spowodowało przyspieszenia wzrostu pozostałych włosów.

Opakowanie wystarczyło mi na 2,5 miesiąca regularnego stosowania.
Chętnie skorzystałabym z tego produktu jeśli byłby on łatwiej dostępny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz