sobota, 7 marca 2015

Walentynki? na Tymbarku się nie skończyło ;)


Od Walentynek minie niedługo miesiąc... Co otrzymałam dzień po wizycie listonosza? :) 
Piękne białe pudełeczko z napisem #Peterson (oczy zabłysły). 
Wiedziałam, że w środku znajduje się mój wymarzony portfel. 
Dlaczego postawiliśmy na #Petersona? JAKOŚĆ była na pierwszym miejscu. Nie tak dawno (nie pamiętam już z jakiej okazji) obdarowałam K. portfelem właśnie tej firmy i był nim zachwycony (sam obdarował podobnym modelem swoich braci). 
Poza tym firma ta po raz szósty otrzymała #Złoty Laur Konsumenta, a ta nagroda o czymś świadczy :)
Co mogę powiedzieć o tym modelu?
Jest pojemny i elegancki - tego oczekiwałam
Portfel wykonany jest z bardzo delikatnej skóry bydlęcej

Posiada:
- 5 kieszeni na banknoty oraz dokumenty;
- 8 kieszeni na karty płatnicze;
- 1 kieszonkę zapinaną na zamek;
- 1 przegródkę na zdjęcia;
- kiesoznka na monety zamykana na bigiel. 

Wymiary:
wysokość 9.5 cm
szerokość 18,5 cm

Cena:
ok. 150 zł

POLECAM KAŻDEJ KOBIECIE :)










1 komentarz:

  1. Nie słyszałam o tej firmie nawet. Cena widzę w miarę:) Sam portfel bardzo ładny, klasyczny:) Ja mam swój ukochany Fossil i mam nadzieję, że nie będę musiała go wymieniać:P Poszalałam bo jest pomarańczowy:D Nie zdarza mi się kupować dodatków w takich kolorów, zawsze stawiam na klasykę (czerń) a tu bach, jest pomarańczowy:D

    OdpowiedzUsuń