sobota, 24 stycznia 2015

16 miesięcy bez farbowania :)

Dziś mija 16 miesięcy odkąd po raz ostatni użyłam #farby do włosów... Nigdy nie sądziłam, że taki moment nastanie...
Jeszcze nie tak dawno farbowałam włosy średnio raz na TYDZIEŃ lub dwa tygodnie. Na głowie miałam wszystkie odcienie brązów, rudych, czerwieni, blondów, a nawet czerń. Włosy były w opłakanym stanie zwłaszcza po rozjaśnianiu przy użyciu Joanny (3 razy w ciągu tygodnia). Stan włosów? nie dało ich się nawet uczesać bo szczotka się w nich blokowała.  
24 września 2013 przestałam farbować włosy. Najgorszy był 3-4 miesiąc, gdzie #odrost# wydawał się być bardzo ciemny a reszta włosów wręcz żółta. Chciałabym przedstawić Wam etapy dotyczące schodzenia do naturalnego koloru :)


3 miesiące bez farby (najgorszy czas)





4 miesiące bez farby



5 miesięcy bez farby





8 miesięcy bez farby (zaczęłam widzieć efekty pielęgnacji)



9 miesięcy bez farby


11 miesięcy bez farby



12 miesięcy bez farby


 14 miesięcy



15 miesięcy


16 miesięcy


Podczas #zapuszczania naturalnych włosów# nie obyło się oczywiście bez strat w postaci długości. Po rozjaśnianiu włosy strasznie się kruszyły i rozwarstwiały. Na szczęście pomogła #systematyczność i pielęgnacja#. Stan włosów uległ znacznej poprawie :) A jakie jest Wasze zdanie na temat naturalnego koloru?



2 komentarze:

  1. super ! widac , ze sa zdrowe i blyszczace i maja ladny kolor :)
    ja tez wracam do naturalnych ,wlasnie mija mi pietnascie miesiecy bez farbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) rewelacyjny wynik !

    OdpowiedzUsuń