wtorek, 27 stycznia 2015

Po mega stresującym dniu przyszedł czas na miły akcent :)
Do drzwi niedawno zapukał kurier trzymając w ręce przesyłkę od #Miss Wish#  (www.misswish.pl:)

Ze stronki zamówiłam mega ciepły i duży  #kraciasty szal# oraz kocie okularki prezentujące się 
w następujący sposób:











Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko :) w dwa dni robocze, była prawidłowo zabezpieczona
i zapakowana. To już drugie moje zamówienie z tego sklepu i w obu przypadkach byłam bardzo zadowolona ze sposobu realizacji zamówienia :) Cena sklepowa chusty to: 69zł (skorzystałam z kodu rabatowego na -20%) oraz okularki zakupiłam w cenie 25zł. Polecam i zapraszam do zakupu w tym sklepie ze względu na profesjonalne podejście do klienta oraz częste udzielanie kodów rabatowych :)













Kolejnym zamówionym przeze mnie produktem jest pomadka #Golden Rose# #Velvet Matte# Lipstick 4.2g. Pomadka przyszła wraz z innymi produktami kosmetycznymi. Jest to pomadka matowa w pięknym odcieniu nr 24. Jestem szczerze zaskoczona jej konsystencja, zapachem oraz trwałością. Pomadka długo trzyma się na ustach, nawet tak problematycznych, jak moje. Stosuje pod nią balsam batiste, jednak nałożona osobno również pięknie się utrzymuje jednocześnie nawilżając usta. Tworzy piękny efekt matu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz