poniedziałek, 23 lutego 2015

Wiosna z lakierami Golden Rose ! :)

Jeśli mam być szczera... nie lubiłam tej firmy... zawsze kojarzyła mi się ze słabą jakością produktów, ale hola hola ! Zmieniam zdanie po zakupie #pomadki #GR matte, której recenzję robiłam nie tak dawno :)

W ubiegłym miesiącu zakupiłam na próbę dwa lakiery w pięknych odcieniach #nude:




Które na paznokciach prezentowały się tak:




Zachęcona jakością produktów zakupiłam nowe wiosenne odcienie:




Zalety lakierów Golden Rose

- mają piękne soczyste odcienie :)
- są bardzo trwałe na moich pazurkach utrzymały się 5 dni (musiałam zmyć gdyż pojawił się już spory odrost)
 - nie odpryskują
- posiadają wygodny pędzelek
- mocno kryjące (wystarczy jedna warstwa)
- cena (za tak dużą pojemność 10ml płacimy ok. 5zł na allegro)

Wady:
jeszcze się nie doszukałam


Od dziś firma #Golden Rose zyskała nową fankę :)

2 komentarze:

  1. A ja jestem bardzo zadowolona z produktów GR:) Z lakierów szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie też jestem z nich zadowolona a z Seche Vite są rewelacyjne ! :)

      Usuń